Šumava

1116× přečteno

Na Šumavě jsem nebyl přibližně dvacet let, takže lokalita letošní dovolené (ano, dovolil jsem sám sobě jet na dovolenou) byla vybrána poměrně rychle. Vhodné ubytování jsme hledali poměrně dlouho, ale nakonec se musím pochválit, protože apartmán na Filipově Huti (výš už to na Šumavě nejde) byl naprostou trefou do černého. Předpověď počasí se bohužel zacyklila v textu zítra bude hnusně, ale pozítří už bude pěkně a z celého předpovědního plánu na slunečný týden zbyl jeden prosluněný den a jedno slunečné dopoledne. Na druhou stranu nejsme žádné bábovky, takže jsme si to užili i tak.

Prošli jsme se údolím Vydry, navštívili Vydrýska na Turnerově chatě, v Srní jsme zkusili světoznámý džem a koupili si levandulový med z Provence (luxus největší), vystoupali na Boubín i Alpskou vyhlídku, sbírali borůvky a doslova zakopávali o praváky, zažili nádherné ráno na Březníku, třikrát navštívili tu samou cukrárnu a snědli tam co se dalo, poobědvali v designovém hotelu, našli po delší době zase několik kešek, vyjeli vlakem na nejvýše položenou železniční stanici u nás, snědli kance, daňka, bažanta, kachnu i další zvířenu a v pořádku se vrátili zase zpátky na Hanou. Následuje pár fotek a po roce i vytuněná fotogalérka.

První den jsme se jen stihli trochu rozkoukat a pokochat se okolím apartmánu.

Druhý den jsme vyrazili krátce po poledni směrem na Antýgl a přes Modravu zpátky.

Třetí den jsme hledali prales na Boubíně.

Čtvrtý den jsme projeli mrtvým lese u pramene Vltavy.

Čtvrtý den jsme projeli mrtvým lesem u pramene Vltavy.

Pátý den byl mlha, že se nedala ani ukrojit.

Šestý den jsme prozkoumali pláně knížetepána a večer se kochali výhledem od chaty.

Sedmý den jsme se slunili na Březníku a zdolali naučnou stezku kolem Kvildy.

Mohlo by se ti taky líbit